Dienstverlening

Heeft u een klacht over onze dienstverlening, dan waarderen wij het als u dat bij ons aangeeft. Hieronder vindt u in het kort hoe dat gaat. Uitgebreidere uitleg vindt u in de brochure ‘Klachten’.

 

Klachtenprocedure Woningstichting Barneveld

  1. Als uw klacht gaat over de dienstverlening van Woningstichting Barneveld, dan dient u uw klacht - bij voorkeur schriftelijk - in bij een van onze medewerkers;
  2. Wij nemen uw klacht in behandeling en proberen samen met u tot een oplossing te komen;
  3. Lukt dat niet, dan kunt u de zaak bespreken met de leidinggevende van de afdeling waar de betreffende medewerker onder valt;
  4. Leiden voorgaande stappen niet tot een oplossing, dan kunt u voor een onafhankelijke beoordeling terecht bij de Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied.
 
Hoe kunt u een klacht melden?

U kunt uw klacht in een brief of in een e-mail zetten. En u kunt natuurlijk ook bellen of langskomen op ons kantoor. Als u een brief of e-mail schrijft, gaat u als volgt te werk:

 

Adresseer uw brief aan (geen postzegel nodig):

Woningstichting Barneveld

Antwoordnummer 1022

3770 VB BARNEVELD

 

Adresseer uw e-mail aan: infowstg-barneveldnl

Als onderwerp vermeldt u ‘klacht’;

Beschrijf kort uw klacht. Vermeld uw naam, adres en de telefoonnummer(s) waarop u overdag en ’s avonds te bereiken bent en eventueel uw e-mailadres.

 
Brochure

Lees hier meer in de brochure ‘Klachten'.

 
 
  • Delen: