Onderhoudsabonnement

 

Huurder en verhuurder zijn samen verantwoordelijk voor het onderhoud van de huurwoning.  De verhuurder, Woningstichting Barneveld dus, moet zorgen dat de woning in goede staat blijft. De huurder moet zorgen voor het dagelijks onderhoud. In de brochure ‘Onderhoud’  staat precies beschreven wie waarvoor verantwoordelijk is.

 

Onderhoudsabonnement

Niet alle huurders zijn in staat het verplichte onderhoud aan de woning uit te voeren. Sommige mensen hebben misschien ‘twee linkerhanden’, of te weinig tijd. En vaak is het voor oudere mensen of mensen met een beperking lastig om het verplichte onderhoud uit te voeren. Een onderhoudsabonnement kan dan heel handig en prettig zijn. Als u een onderhoudsabonnement bij ons afsluit, voeren wij veel van de reparaties voor u uit die normaal gesproken voor rekening van de huurder zijn. Voor deze service betaalt u een bijdrage. Deze bijdrage betaalt u maandelijks, gelijk met de huur. Wilt u een onderhoudsabonnement afsluiten of informatie over de voorwaarden van deelname? Lees meer in de brochure 'Onderhoud' of neem contact op met Woningstichting Barneveld. Voor het aanvragen van een onderhoudsabonnement klik hier voor het aanvraagformulier.

 

Doet u het liever zelf? Op ons YouTubekanaal vindt u diverse klusvideo's.

 

Handige telefoonnummers

Reparatieverzoeken kunt u aan ons doorgeven op telefoonnummer (0342) 427 500 (volg het keuzemenu) of via de website onder het kopje 'reparatieverzoek'.

 

Ook voor spoedeisende reparaties en storingen aan uw cv-installatie kunt u ons bellen op ons algemene nummer (0342) 427 500 (volg het keuzemenu).

 

Glasschade kunt u rechtstreeks melden bij de Glaslijn op telefoonnummer (0800) 020 7207 (gratis) of op (0900)

204 0444.

 

Meer informatie over onderhoud leest u in de brochure ‘Onderhoud'.  

 
 
 
 
  • Delen: