Reparatieverzoek

 

Is er iets kapot in uw woning? U kunt uw reparatieverzoek online bij ons indienen. Wij maken samen met u een afspraak voor het oplossen van het reparatieverzoek.

 

Woningstichting Barneveld kent vier termijnen voor het oplossen van reparatieverzoeken:

  • binnen 12 uur bij lekkages, stroomuitval (in de hele woning), cv-storingen (alleen de verwarming), inbraakschade (als de woning niet meer afsluitbaar is) en glasbreuk;
  • binnen 24 uur bij cv-storingen van het warmwatergedeelte en rioolverstoppingen;
  • binnen 3 werkdagen bij defecten aan de elektrische installatie, bij loodgieterswerk en defecten aan intercominstallaties;
  • binnen 14 dagen voor alle overige werkzaamheden, als levertijden dit mogelijk maken.

 

Storingen aan uw CV

Voor storingen aan uw cv-installatie kunt u ons algemene nummer bellen 0342-427 500. Volg het keuzemenu en u wordt automatisch doorverbonden naar de firma Linthorst.

Buiten kantoortijden kunt u rechtstreeks contact opnemen met de firma Linthorst via telefoonnummer 0800-546 8467.

 

Bewoners van Dr. Kruimelstaete, Oud Milligenseweg 34 in Garderen, kunnen bij klachten van de individuele cv-installatie rechtstreeks contact opnemen met Eneco, telefoonnummer: 030-635 8800. Ingeval van problemen met de WTW-installatie kunt u contact opnemen met de firma Innax; telefoonnummer: 088-553 3999 of via e-mail storingeninnaxnl.

 

Reparatieverzoek buiten kantoortijden

Als u buiten kantooruren (ook in het weekeinde) een dringend reparatieverzoek heeft, kunt u ons algemene nummer bellen 0342-427 500. Volg het keuzemenu en u wordt automatisch doorverbonden met de centrale meldkamer. Deze lijn is 24 uur per dag bereikbaar.

 

De meldkamer beoordeelt de urgentie. Moet de reparatie direct worden uitgevoerd, dan schakelt de meldkamer een bedrijf in. Als met de reparatie kan worden gewacht tot de eerstvolgende werkdag, geeft de meldkamer de melding door. Woningstichting Barneveld neemt de volgende werkdag actie.

 

 

 
 
  • Delen: