Coronamaatregelen - update 18 november 2020

  • Wij voeren vanaf donderdag 19 november weer alle, dus ook niet-spoedeisende, reparaties uit. Reparatieverzoeken kunt u online doorgeven of telefonisch. We volgen nauwlettend de overheidsmaatregelen. Zodra onze dienstverlening wijzigt, laten wij u dit weten via deze pagina en Facebook.
  • Het uitvoeren van reparaties kan alleen als wij ons samen aan de spelregels houden. Lees ze hier of download de flyer rechts op deze pagina. Zodra u een aanvraag voor een reparatie bij ons indient, gaat u akkoord met deze spelregels. Houdt u zich er niet aan? Dan kunnen we de reparatie helaas niet uitvoeren.

Wat verwachten wij van u?

Dat u zich bij het uitvoeren van reparatiewerkzaamheden door ons, houdt aan onze spelregels
1. Wij ontsmetten onze handen voor en na het uitvoeren van de reparatie.
2. Wij schudden geen handen met elkaar.
3. Onze vakman en u zijn klachtenvrij; hoesten en niezen niet, zijn niet verkouden en hebben geen koorts. Bel ons als u toch klachten heeft en annuleer en verplaats de afspraak.
4. We houden ons samen minimaal aan de 1,5 meter afstand en zetten de ruimte waar we werken af
5. U verblijft in een andere ruimte, als onze vakman zijn werkzaamheden uitvoert.
6. Ventileer ruim voor de afspraak goed uw huis.
7. Draag een mondkapje tijdens het bezoek van onze vakman. Onze vakman draagt deze ook.
8. U maakt deurklinken goed schoon ruim voor aanvang van de afspraak. En zet deuren open indien mogelijk, zodat de vakman geen deurklinken hoeft aan te raken.
9. Wij voeren de reparatie niet uit en vertrekken, als ter plaatse blijkt dat er niet is of wordt gehouden aan deze ‘spelregels’. U kunt ons bellen voor een nieuwe afspraak.

Wat kunt u van ons verwachten?

• We blijven, in contact met (nieuwe) huurders of relaties, strikt de RIVM-richtlijnen hanteren.
• Bij het uitvoeren van reparaties houden we ons beiden strikt aan bovengenoemde 'spelregels'. Onze vakman vertrekt waar de regels niet worden nageleefd. Dit in het belang van uw en onze gezondheid, en ook van onze omgeving.
 Wij dragen een mondkapje bij het uitvoeren van reparaties, inspecties, oplevering woningen, sleuteluitgifte, huurcontractondertekeningen en woningbezichtigingen.
 Voor huurzaken - van incasso tot woningbezichtiging - blijven wij telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 12.00 uur op (0342) 427 500.
 Ingeval van huuropzegging en verhuizing: de inspectie doen we telefonisch en digitaal, waar mogelijk met behulp van videobellen en foto's. Bij de tweede inspectie verzoeken we huurders de sleutel in de brievenbus te gooien. We treffen verder passende maatregelen en hebben hierover telefonisch contact met de betreffende huurder(s).
• Wij zijn op kantoor in minimale bezetting aanwezig om de lopende werkzaamheden niet te onderbreken en hulp te bieden waar dat mogelijk is. Er wordt gewerkt volgens een strikt protocol.
 Voor huurzaken waarvoor wij eerder bij u of u bij ons komt maken we telefonisch (maatwerk)afspraken met de betreffende persoon.
 Heeft u vragen? We helpen u zoveel mogelijk telefonisch en digitaal waar mogelijk met behulp van videobellen en foto's.
 Ons kantoor is tot nader order gesloten voor bezoekers. We staan u graag telefonisch te woord: bel (0342) 427 500. Indien nodig maken we een afspraak.

Houdt onze website en Facebook-pagina in de gaten. Zodra onze dienstverlening wijzigt, laten wij u dit weten via die kanalen. Wij vertrouwen op uw begrip en neem vooral met vragen contact met ons op: (0342) 427 500 op werkdagen tussen 8.30 en 12.00 uur.