Ik heb een klacht over jullie dienstverlening. Hoe dien ik mijn klacht in?
Algemeen
Als uw klacht gaat over de dienstverlening van Woningstichting Barneveld, dan dient u uw klacht - bij voorkeur schriftelijk - in bij één van onze medewerkers. Wij nemen uw klacht in behandeling en proberen samen met u tot een oplossing te komen. Lukt dat niet, dan kunt u de zaak bespreken met de leidinggevende van de afdeling waar de betreffende medewerker onder valt.
Hoe kunt u een klacht melden?
U kunt uw klacht in een brief of in een e-mail zetten. En u kunt natuurlijk ook bellen of langskomen op ons kantoor. Als u een brief of e-mail schrijft, gaat u als volgt te werk:
- Adresseer uw brief aan (geen postzegel nodig):
Woningstichting Barneveld
Antwoordnummer 1022
3770 VB BARNEVELD - Adresseer uw e-mail aan:
info@wstg-barneveld.nl met als onderwerp 'Klacht dienstverlening'; - Beschrijf kort uw klacht. Vermeld uw naam, adres en de telefoonnummer(s) waarop u overdag en 's avonds te bereiken bent en eventueel uw e-mailadres.
Onafhankelijke beoordeling
Leiden voorgaande stappen niet tot een oplossing, dan kunt u voor een onafhankelijke beoordeling terecht bij de Geschillencommissie Woningcorporaties Valleigebied. U kunt uw klacht melden via een formulier die u op de website kunt vinden of u dient deze online in.